2012. február 7., kedd

Az elmúlt 8 hónap néhány termése

Sziasztok!

Már régen tettem fel új bejegyzést, aminek elég összetett oka van. De a lényeg az, hogy az elmúlt hónapokban is születtek "művek", még ha kevesen is vannak. Karácsonyra készítettem jó pár ajándéknak szánt apróságot, és végre kipróbáltam új dolgokat is, amelyeket már régóta terveztem. Ilyen pl. az a néhány "ennivaló"-fülbevaló, amikről sajnos csak néhány fotó sikerült. Volt, hogy nem készült fotó, mert éppen kész lettem az adott ajándékkal, és már nem maradt rá idő... szóval most csak néhányat tudok megmutatni.

Először a fülbevalók készültek, és ez már a második csapat (az elsőről nincs képem, pedig azok teljesen mások :( ).




 Kicsit még bénácskák, főleg a tálkák, de idővel finomodik majd a technikám.


Aztán egy hirtelen ötlettől felbuzdulva szappanbuborékokat festettem egy kedves ismerősömnek (aki festőművész-tanár) és olyan csupasz volt a kép magában, hogy muszáj volt hozzá valami mini jelenetet kreálnom.
Íme:






A sörösüvegeket karácsonyfaizzóból készítettem.


A harmadik jelenet egy kis dobozkép (én így hívom magamban a room-boxot), amit egy hölgy ismerősömnek ajándékoztam. Már régen terveztem, hogy megpróbálok kovácsoltvas hatású tárgyakat drótból készíteni, de nem forrasztva (bár így lenne az igazán tartós), hanem ragasztva. S miután láttam egy képet egy szép régi mosdótáltartóról, meg akartam csinálni. Ez volt az alapötlet, és ehhez született a körítés.







A fotók enyhén kifejezve sem a legjobb minőségűek, de a jelenlegi gépünk és fényviszonyok mellett ennek is örültem.


És itt van néhány kép a készülő fázisból:




A fémvázat fehér színű spirálfüzet drótból hajlítottam kúpos és lapos fogók segítségével, és a képen is látható gél állagú pillanatragasztó vált be a leginkább (bár annyira nem pillanat alatt ragaszt :)). Az már csak természetes, hogy egy csomó akrilfesték réteg van rajta, hogy még az is jobban összetartsa. És a végeredmény kb. a negyedik újra összeragasztás után maradt egészben. A tálkákhoz pedig terrakotta színű levegőre száradó gyurmát használtam, amit aztán szintén akrillal festettem le.


Végül pedig egy nem mini dolgot készítettem a férjemnek. Egy A5-ös formátumú mappát, hogy legyen mibe írogatnia. A tűzzománc képet még a nyáron készítettem.



Úgy döntöttem, hogy mostantól nem fogok minden képet ide betenni, hiszen a Picasa (lásd. fentebb) albumomban találtok még képeket ezekről is és régebbi, ide fel nem került munkáimról.

Legyen szép napotok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése