2012. június 6., szerda

Receptkönyvek + egy s más

Ismét nem minivel jövök elő kissé hosszúra sikeredett "távollétem" után. Persze ez idő alatt készültek el ezek a receptkönyvek (többek között), amiket a nagyobbik fiacskám óvónénijei kaptak a ballagáskor.

Íme hát néhány kép:





 


Nagyon szeretek "könyvet kötni", és ezek már valamiféle scrapbooknak is tekinthetők, még ha nem is csicsáztam túl.


De nem csak ezeken dolgoztam az elmúlt hónapban, hanem készült egy minis jelenet is (vagyis inkább végre befejeztem 6 év után), ami múlt vasárnap felballagott Budapestre az idei Magyar kézművesség kiállításra, ahol most folyik a mustra, hogy mit válogatnak be. Remélem az én "gyermekem" is köztük lesz. :)

Ízelítőül egy gyorsan és ezért nem túl jól sikerült kép róla:



Végül néhány kép a szépen iperedő kertecskémből:













Szép nyarat és jó alkotást kívánok mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése