2014. január 9., csütörtök

Boldog Új Évet Mindenkinek!

Sziasztok! Isten éltessen mindenkit az új esztendőben!

Régen jártam már errefelé. :) Pedig dolgosan teltek a napjaim mindvégig, csak egy csöppet lasssssan haladtam az apróságokkal. De ma végre sikerült lencsevégre kapjam őket, bár az időjárásból adódó fényviszonyok nem kedveztek a fotózásnak, ami a képeken is látszik. Ha valaki tud egy asztali reflektort olcsón (magyarországi viszonylatban), légy szi' szóljon!
Néhány hónapja kezdtem a bizsukészítést, és most jutottam el oda, hogy egy nagyobb adagot készítettem el, ami nem volt egyszerű. Komoly stratégiát, tervezést igényel, akárcsak egy nagyobb jelenet összehozása. Több, mint 80 db ékszer készült. Újfent meg kell állapítsam, hogy nekem a sorozatgyártás nem fekszik... nem tűröm jól a monotonitást. :) De, jöjjön néhány fotó...

Szóval, az a fránya sorozatgyártás...





Íme az összes már készen... így nem tűnik olyan soknak.


Ez itt a fele, már indulásra készen a rendeltetési helyére.







Egyelőre itt helyben lesznek értékesítve kedves ismerőseim által, de idővel nyitni fogok egy valamilyenféle e-boltot, bár ezt még pontosan nem tudom, utána kell nézzek. Viszont ha tetszik valamelyik, itt on line is rendelhető.

A következő post nem ékszerről fog szólni, de azt még nem árulom el. :)

További szép estét!

2 megjegyzés:

  1. Új év, új dizájn :) Klassz! Boldog új évet neked is! Remekül néznek ki a bizsuk! Elárulom, a kanalak a kedvenceim! (hogy csináltad ? :)
    Én már nyitottam Etsy boltot, neve miniaturemoods, szívesen látlak ott is :)
    Együttérzek veled, a sorozatgyártás sajnos nekem sem fekszik. Lassanként töltök fel új dolgokat, mert nehezen szántam rá magam kisebb kaliberű dolgokra, mint egy teljes jelenet. Ráadásul a "termék" feltöltése is elég sok időt vesz igénybe, szóval nekem is vannak még dolgok a tarsolyomban, amik a dobozban várják a megjelenést :)
    Üdv: Anda

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát... a kanalak, azok egy "véletlen" felismerés során keletkeztek; történetesen a gyöngyfűzők által oly gyakran használt úgynevezett csomófogóból. Persze kicsit át kell alakítani; levágni belőle, elhajlítgatni, formára reszelni. Lehet belőle kapni több fémszínben is, én a bronz és vörösréz mellett döntöttem, az olyan vintage hatású.
      Az Etsy-t és más lehetőségeket én is tanulmányoztam már (és most szándékosan nem említettem egyiket sem), viszont ahhoz, hogy megnyissam, legalább egy napnyi tüzetes átolvasás, értelmezés (angolul) kell, és eddig még nem tudtam rá ennyi időt szánni. De hamarosan ez is meg lesz oldva. A tiedet már megnéztem, meg a Bözséét és a Fanniét is. Ha vannak hasznos megszívlelendő tanácsaid a boltnyitással kapcsolatban, azt megköszönöm. :)

      Törlés