2014. április 28., hétfő

Energiafolyam, avagy hogyan lesz a pezsgősdugó-drótból valami mini

Sziasztok!

A címtől nem kell megijedni, nem fizikai vagy filozófiai témát hoztam, még csak nem is spirituálisat, csupán az elmúlt két napban valami felturbózott alkotási roham tört rám. Ennek okát most nem fognám semmire, inkább kihasználom a hullámokat és vígan szörfölgetek, amíg tart.

Először is összedobtam már meglévő kész apróságokból két gyűrűt és egy medált, csak úgy spontán:

 
 
 
 
 
 
 

A másik egy újabb projekt, amit már egy ideje (szilveszter) pakolgatok ide-oda, hogy majd abból az lesz... és most jött el a pillanat. Szóval, hogyan is lesz a pezsgősdugó-drótból avítt kerti kis székecske?

Hát így:

A korábbi munkából maradt ki egy kis gipszkarton darabka és annak is csak a felére volt szükségem, a talapzathoz. Tényleg beleszerettem ebbe a roppant egyszerű farigcsálós technikába (Andinak örök hála érte).

Akrillal színezve, mohásítva
Keretben

És akkor itt van az ihletadó dugódrót, amiből kivettem a fémkupakot, mert a háttámlát csak így lehetett felszerelni.

Az ülőkét selyemszalagból fontam.
 És végül, valami ilyen beállítást kap majd, de azért nem hagyom ilyen csupaszon, lesznek még rajta ilyen-olyan apróságok, de azt meghagyom legközelebbre. :)


További csodás napot kívánok!

8 megjegyzés:

  1. Zseniális!!! De tényleg! :) Nekem is van pár "egyszer még jó lesz valamire" pezsgőskupakom, de én csak egyszerű hokedliben gondolkodtam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bárhogy is csinálod, remek alapanyag. Bár a méretarány nem sztenderd, inkább kb. 1:10. Szóval, hajrá! Kíváncsian várjuk, mit hozol ki belőlük. :)

      Törlés
  2. Very pretty pieces. I really love the ring with the cookies on it.
    Hugs,
    Lisa :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagggyon jó a székecskéd!!!! Gratula!
    A dzsemmhez ötlet: Fimo Liquid gél + narancsszín festékpor + lakk a végén, vagy üvegfesték + festékpor, vagy transparent Fimo Effect+ Liquid....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :) Igazad van a dzsemmel kapcsolatban, eredetileg én is így csináltam volna, csak már le volt ragasztva minden, nem tehettem be a sütőbe. Így kísérleteztem átlátszó (cristal) akrillal és sima festő akrillal. Kevesebb szín is elég lett volna. Hát, ilyen ez a kísérletezés... vagy bejön, vagy nem. ;)

      Törlés
  4. Klasszak Livi! A kis székes jelenet különösen tetszik, kíváncsian várom a komplett alkotást :)

    VálaszTörlés