2014. július 20., vasárnap

Work in progress I.

Sziasztok!

A napokban (hetekben) kezdtem neki egy újabb megbízatásnak. Túl sokat nem árulhatok el róla, de úgy gondoltam megosztom veletek a folyamatról készült képeket.

Adott a téma (amit a megrendelő kért, de most nem árulom el, a végén úgyis kiderül) és van is itthon hozzá minden. Kell egy egyszerű képkeret (ami volt otthon a "sufniban"), hungarocell és egy Magyarország térkép. A hungarocellt tér-paszpartunak használom, bár nem nagyon szeretem, mert könnyen morzsálódik. Jobban szeretem az egybe extrudált polisztirol lemezt, amit épületek szigetelésére szoktak használni, mert kevésbé sérülékeny és jobban, szebben faragható.


 

A lépcsőzetesen kifaragott paszpartut csomagolópapírral vontam be. Erre jön majd némi struktúrpaszta és jó sok akrilfesték. A színét még nem találtam ki, de most úgy érzem. valami sötétebb tónus lesz, zöldes-barnás színösszeállításban.



A keret még festés előtt...

és festés után. Ez még csak egy alap fehér szín és még ezt sem döntöttem el, milyen lesz végleg, de valószínűleg világos marad.

A térképpel kiegészítve.

A Szt. Istvános jelenethez hasonlóan készül majd a domborzat, papírmasé alapra bőrt kasírozok, majd akrillal színesre varázsolom. A pausz-térkép pedig majd a folyók, tavak berajzolásához kell.

Domborzat felrakása pépesített tojástartóból kezdeti fázisban.


Lehet, még ma jövök a folytatással. ;)

További csodás vasárnapot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése