2012. augusztus 17., péntek

Ismét egy kis átalakítás

Mostanában szinte mást se csinálok, mint átalakítok... most éppen a kissé elrongyosodott - amúgy épp csak bő egy éves - noteszomat. Sajnos nincs "ilyen volt - ilyen lett" képem róla, csak új állapotában tudom megmutatni mind a régi, mind az új verziót. De annyit elmondhatok, hogy az a bizonyos (a márkáját nem tudom) scrapbook papír, amit én használtam korábban, sajnos nem alkalmas a mindennapi koptatásra, így kénytelen voltam ripityára szedni a mappát és bőrrel bevonni. Ez már biztos jobban bírja majd a gyűrődést.
Nagyjából ugyanaz, csak más lett a színvilága, de a csipkét és egyes díszítő elemeket meghagytam, még ha máshova helyeztem is. Viszont a korábbi csipke-masnis mappazárót lecseréltem egy gomb köré tekerősre - ez praktikusabb és gyorsabb. Még szeretnék a sarkokra szép díszes vereteket, de a neten sehol nem találok olyat, ami tetszene. Ha valaki tud ilyet, kérem, írja meg nekem! Köszönöm.

Ilyen volt a régi...


...és ilyen lett az új



 


 




Aztán a padláson kotorászva ráakadtam anyukám egykori mobil hamutartójára, ami szintúgy átesett némi kozmetikázáson. És most végre kipróbálhattam a liquid Fimót. Alapnak egy decoupage papírról kivágott rózsát ragasztottam, arra vittem fel a folyékony Fimót, majd kisütöttem. Végül két komponensű repesztő lakkal sikerült a repedéseket elérni, és hogy látszódjon is, egy kis patinázó festéket kentem szét rajta.




Már az is meg van, hogy kié lesz (csak még ő nem tud róla).

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett a napló új ruhája! Látszik rajta, hogy masszív,a csipke viszont könnyedséget ad neki.

    VálaszTörlés